CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, November 21, 2010

Hari-hari yang belum tentu ada mentari

Assalammualaikum...dah banyak kali aq nk post entry sndri....ye la slalu post entry org laen...untuk dikongsi...heheh...2 bulan kebelakangan ini aq memang bz...bz ngn keje...raye....sakit...huhuh...sume 2 kan dugaan...aq bersyukur dengan dugaan yang diberi olehNYA....keje skang alhamdullilah...tp yg xok..diduga dengan sakit lak....biasa la 2..klau nk berjaya mesti la ada dugaan..tul x?? harap2 lepas ni shat seperti biasa...

Aq masih lagi terasa kosong...aq xde kwn ke?? ish ade la...tp jauh2...klau kwn baek yg duk dkat yg always bersama memang xde...bukn aq xske bkawan..tp bukan senang nk cri kwn yg btul2 nk "kwn" ngn aq....korang fhm kn...hehhe...kwn yg boleh kongsi sume keadaan...insyaallah ada la nanti...ade yg ckp aq still kosong coz xde pakwe kot...huhuhu...korang rase penting ke pakwe?? bagi aq " no komen"...huhuuh....xtau nak ckp ler...otak kosong...heheheh..tp kan aq tiba2 rase nk kongsi lirik " cinta sempurna by yuna" ...kn aq dah bgtau...ape yang aq tulis and post adalah dari hati... lagu 2 tuk seseorang...tp dia mane tahu aq ade blog cikai ni...best lagu ni...try ar korang dengar...dah banyak merepek aq ni...sory la korang aq memang btul2 xlarat...laen kali la aq smbung entry ni yer...mmuaahhh cyg kamu sume....opss lupe kt bwh ni aq letak lirik lagu 2 yer....slmt mndengar yer.....huhuhuh

Cinta Sempurna Yuna

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesbrnmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
tak mampu tuk memnaggung sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhhh

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirmu
ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku
Hilangkan rasa itu
Akhirkankan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan
Ohhh

Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesbrnmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhhh




to be continued jika masih diberi nafas olehNYA....

1 comment:

Doakan untuk Teja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

click to create your own