CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, December 20, 2011

Who Says

Hidup ku berawal dari sebuah harapan . . Harapan yang mungkin bagi sebagian orang adalah celaan.. Aku tak hiraukan sejauh mana orang menilai hidup ku ini. . Kerna hidup ku adalah takdir ku. Aku mengerti hidup ku ini mungkin tak bererti untk nya. . Dan aku mengira baginya aku adalah derita. Kemana langkah ku tertuju,disanalah tempat ku tercampak. . Aku tak pernah menyesalkan keadaan sekarang ,kerna inilah hidup ku. . Aku tak pernah mengingkari kenyataan kerna inilah hidup ku. . Baik,buruk,senang ,sedih. . Kan ku terima dengan keikhlasan kerna mungkin ini adalah hidup ku. what ever a reason, life must go on........




to be continued jika masih diberi nafas olehNYA...

No comments:

Post a Comment

Doakan untuk Teja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

click to create your own