CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, April 4, 2010

Ku MaHu kEkASih HalaL..

YA ALLAH..
Jika aq jatuh cinta..cintakanlah aq pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu, agar bertambah kekuatan untuk menyintaiMU..

YA MUHAIMIN..
Jika aq jatuh hati..izinkanlah aq menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMU..agar lebih tidak terjatuh aq ke dalam jurang cinta nafsu..Jika aku jatuh hati..jaga lah hatiku padanya..agar tidak berpaling dari hatiMU..

Jika aq rindu..rindukanlah aq pada seseorang yg merindui syahid di jalanMU..
Jika aq menikmati cinta kekasihMU..janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya..bermunajatlah sepertiga malam terakhirMU..

YA ALLAH..
Jika aq jatuh hati pada kekasihMU..jangan biarkan aq bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang meyeru manusia kepadaMU..

Jika kau halalkan aq merindui kekasihmu..jangan biarkan aq melampaui batas sehingga melupakan akan pada cinta hakiki dan rindu abadi kepadaMU..

Doaku moga kita sama2 berjaya di dunia dan akhirat..berjaya mengharungi segala dugaan dan cabaran ..yang sememangnya menguji kekuatan iman..kerna tapak iman itulah yang menemukan cinta yang selama ini telah hilang..semoga cinta yang dicari akan ditemui..semoga ALLAH meletakkan kita di bawah payung kasihNYA..INSYAALLAH...


to be contiuned jika masih diberi nafas olehNYA..

No comments:

Post a Comment

Doakan untuk Teja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

click to create your own