CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, April 9, 2010

sEmOgA bAhAgia SAYANG...

Takdir akan bawa kita kemana?

aku serahkan semuanya untuk DIA tentukan.

betapa banyak pon kita cuba untuk percaya takdir ini.
betapa pon kita menerima takdir ini.
aku percaya, dalam hati tetap ada rasa gusar.
dalam hati tetap ada rasa terkilan.

aku masih belajar untuk melepaskan dia dengan ikhlas.
ikhlas,
yang terpaling susah tapi aku masih terus mencuba.
masa ini ialah saat yang paling aku takutkan dalam hidup.

saat hilang dia.
saat aq melepaskan dia pergi..
Aq tau dia sgt terluka disaat aq lepaskan dia..
Aq tahu aq xmampu tersenyum lagi tanpa dia..
mungkin aq akan tersenyum dihari yang dia paling nantikan.

aku takut.
terlalu takut.
jadi aku pergi.
dan biarkan dia lalui semua saat indah tanpa aku tahu bila dan bagaimana..

SEMOGA BAHAGIA SAYANG.. DISAMPING INSAN YANG KAMU CINTAI..



to be continued jika masih diberi nafas olehNYA..

1 comment:

  1. salam...mcm bole agak jew cite nie...
    caiyok kak lia...

    ReplyDelete

Doakan untuk Teja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

click to create your own