CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, February 4, 2010

Selepas kau pergi..

Selepas kau pergi.. tinggallah ku sendiri di sini..

aku rasa sesuatu yang telah hilang didalam hidupku..

Bantu aku membencimu..aku terlalu mencintaimu..dirimu terlalu beerti untukku..

Tahukah kamu aku terluka..

selalu meratapi kemergianmu..terlalu rindu padamu..

perasaan sayang memang tetap abadi dalam hidupku..

jika dulu kau la pendorong hidupku..

sekarang sisa kasih sayang mu pula kekal abadi dlm hidupku untuk ku jadikan sumber ilhamku..kau terlalu bermakna dalam hidup..

bukan ku tidak ingin cuba melupakan mu…tapi hati ini tetap rindu kamu..

jika hadirnya seorang insan lain dalam hidupku..mustahil untuk aku menyayanginya..

kerna sayang ku hanya untuk mu sampai hayat ku..

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kiranya tiada CINTA insani untukmu..
    cukuplah CINTA Allah penyuluh hidupmu..
    moga kelak akan ada CINTA untukmu daripada insan yang mencintai Allah sebagaimana cintamu terhadapNYA..
    Amin.. =)

    ReplyDelete

Doakan untuk Teja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

click to create your own